Polower

Ruang Iklan

Tuesday, 28 June 2011

Sumbang Mahram

Haruan makan anak? Kat atas ni betol ke ikan haruan, kalau salah, sila marah Encik Gugel.

Wokey2..tahan napsu yer smue..igt! Jgn ambil tindakan melulu walaupun anda sekarang rasa seperti tidak keruan. Wat saspen jer...Ceciter ceciter..iye2, awok nak citer kat kome ler ni..

Tersebutlah kisah, pada suatu hari yang sunyi, hanya ada bunyi cengkerik dan unggas sahaja yang kedengaran. Angin pula bertiup sesopan-sopannya. Haluuuuuus jeee.. Di kala itu, ku biarkan sahaja angin sepoi sepoi itu menerpa ke raut wajahku yang mulus. Saat inilah yag mengingatkan aku.... ok2.. SETOP!!

*baru je nak fefeeling bagai, kacau r..*

Ok lah, KD menyambung kesah hitam yang berlaku di sekitar rumah KD. Kuatkan iman ye smue. Bagi pembaca2 yang lemah semangatnye, sila jangan membaca sendirian, ajaklah sesiapa yang anda boleh percayai utk membaca bersama anda.

Nani, itulah nama yang mak KD bagi kat die. Nani ni anak yatim piatu, x tau sape mak bapak die. Disebabkan kesian, mak KD memohon kebenaran ayah utk mengambil Nani. Ayah plak jenis x byk bunyik, org Melayu kan, kalu diam tandanye stuju le tu, kalau melenting, siap menghunus keris bagai, ha~ itu maksudnye membantah. Complicated sungguh kan..ha3..

Membesarlah Nani dalam jagaan keluarga KD, beliau memang cantik, putih melepak, bulu mata lentik, SANGAT  jauh berbeza dgn KD sekeluarga. Sekali orang tengok pun , mmg tau dah mmg die bukan keturunan mahupun darah keturunan KD..Hotak lu, gua ensem jugak la, jgn lu terai2 nak imejin muke gua tahap sampah ok! owh , sori2, teremo plak, ye la takut korang terimejin bukan2 plak kan. Jatuh la saham gua beb..

*****

Ok2, sebelom korang mengimejin keseronokan dunia yang sementara, ade baeknye KD bgtau, bahawa Nani itu sebenarnye sebuah kucing. Ok sambung balek, bile masanye telah tiba, Nani mengiau dengan penuh ghairah dan mampu membuatkan kekucing jantan hilang pedoman, maka terjadilah penyatuan dua jiwa bagi membentuk jiwa2 yang baru. Beberapa bulan berlalu, maka lahirlah jiwa2 tersebut. Memandangkan byk sangat kekucing ni kat umah KD, kekadang KD rase KD plak yang menumpang kat umah kucing. Mane taknye, Nani dan anak2 mkn whiskas, KD mkn ikan bilis campo kicap jek..ok tipu je..

Anak2 Nani membesar dgn sehat dan cemerlang, Tp xde la sampai tahap masuk u. Cemerlang tahap kuceng je la. Suatu hari, mase KD lepak2 luar rumah sambil cuci2 lamborgini kuneng KD, KD nampak suatu perlakuan sumbang ibu dan anak. Omaigod2, ketaq lutut KD dijamukan dengan adegan2 panas dan terlarang. Anak Nani bikin projek sama Nani. Omaigod2, dasar nafsu binatang! Terasa mcm nak menitis ayer mata KD mengenangkan sampainya hati seekor anak memrojek ibu sendiri..Ok tipu lagi, gua xde perasaan pun. Si anak ni plak jenis rakus, x puas sekali, biase la kan, darah muda. KD perati, si ibu terpaksa melarikan diri dan bersembunyi utk mempertahankan maruahnya dari dirobek berulang kali. Mane tahan bhai, kalau sepanjang mase nak.

erk?!! mcm gini ke?

Hasil perlakuan tersebut telah menyebabkan menanggung bebanan di perut. Tapi mungkin sudah suratan, anak2 kecil yang tidak berdosa itu tidak sempat melihat dunia, melihat wajah ibunya, wajah bapanya ( merangkap abang). Ini kerana, Nani telah mengalami keguguran bbrp hari lepas. Siyes x tipu, ni pes tym KD tengok haiwan keguguran. Sebenarnye yg ni la KD nak citer, pasal kucing keguguran. korang penah jumpe or nampak ke haiwan keguguran. Ayam ke, burung ke, gajah, semut api? ceciter..ceciter. Tp Nani ni wat slambe jek, mcm xde pape. Still lg ade selera nak melantak whiskas. Xdenye nak berpantang2 40 hari, berurut, mkn jamu bagai.

Sampai sini dulu ye, len kali citer2 lg. ade lagi sebenarnye kes Nani ni mase kelahiran batch kedua anak die, Yg keguguran tu batch ke 3..haaah~ sempuuuuut~

gegambar kredit  kpd: Keluarga Gugel

9 comments:

noonaQQ said...

hahahaha...lawak la KJ ni,err KD.. cian kucing ko msuk muka depan blog..ish3!

KumbangDesa said...

eeh, boleh plak tersasul..hehe..pemes kot kucing tu nanti..bole masuk tv3..untung2 karam singh walia yg buat laporan

noona said...

tajuk punye la gempak
kuching punyew citew da
aiiiiyoooooo

KumbangDesa said...

hahaha..citer kuceng pon gempak ape..

amna said...

fuh, baru nk feeling >,<''

KumbangDesa said...

hahaha..sempuuuut~

cikida said...

haahhah..hampeh je..kucing upnye..cian gak gugur ..

KumbangDesa said...

bunyik mcm kecewa je tuh? hehehe..memula mmg nak kesian, tp tgk die wat slambe je, trus luntur perasaan kesian.

haffizmohdnoor said...

hahaha bela kucing banyak sangat nih.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...