Polower

Ruang Iklan

Friday, 22 July 2011

Takmo Anak Ikan



Assalammualaikum dan selamat sejahtera smua...
Sape bela anak ikan ni? Artis mane?! Datuk ke?..budak mane? Sepul ke name die?

Ala~ ni ikan betol la..bukan 'ikan' yg lagi satu tu. Mcm ni kesahnye, esok pas keje KD nak g mancing. Ye rakan-rakan smua, nasib KD memang malang sebab keje ari sabtu. Nasib baik setengah hari je.

Besar harapan KD untuk dpt ikan mcm ni



Kecik sikit pon tak kesah la..Mcm ni pun orait jugak


Kalau ade esok, KD snap2 la..Nak konsentret tengok Kilauan Emas yg jauh lebih BEST dari AF tu. Hahaha

 Terima kaseh kepada encik gugel sbb bg pinjam pics

7 comments:

siti petom kemit said...

muahahaha....syiok kn keja hr sabtu? :P

KumbangDesa said...

best glr kot. Rasa nak senyum je spnjg mase..grrr

siti petom kemit said...

ala... grrr ckit je... klo best kne bunyi cam ni... gerrrrrrreawww!! XD

KumbangDesa said...

sikit je la..kan KD sangat SUKA bekerja di hari sabtu..yang tu kan bahasew2 remajew-remajew sekarang.KD x reti..hewhewhew

~milo~ said...

bapak besauunye ikan tuh! bestnye... hehe

Suria said...

igtkn KD yg dah dpt ikan besau camtu..huhu..

sesame lah kite malang..sabtu pon half day gak.. :D

KumbangDesa said...

hu3..malas nak citer pasal mancing smalam.nak snap2 pon menggeletar je tgn KD. mane taknye, KD dpt ikan ratus2 kali kecik dr dlm pic tu. hahaha

Best sgt kan keje ari sabtu, rasa mcm nak buat poco2 je sbb happy sgt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...