Polower

Ruang Iklan

Friday, 15 July 2011

Teksi kuning itu bukan volkswagen di Karak Highway! #1

Salam Jumaat dan salam sejahtera semua. Lapar betul KD sekarang ni, x sempat makan tadi. Petang ni sblom balek umah nak g melantak mekdi dulu..Ni smua salah Cik Eva, tetiber bliau menyebut (ke menaip?) perkatan keramat tu kat shoutbox KD. Sambil2 tunggu kol 5, KD nak share benda menarik ni kat korang smua. Sangat menarek ok..tp x tau la btol ke idak, rsnye btol kot.hahaha..ok layannnnn~

Ape yg KD nak canangkan kepada smua rakyat jelata, sekelian alam Malaysia dan seantero dunia adalah wajah2 taxi yang berkeliaran di DUBAI...Korang tgk la sendiri, kereta2 mcm ni dorg bole wat jdk taxi, kalu kat cni, sape yg ade kereta2 ni mesti dah bongkak, berlagak x hengat dunia kan. tetiber lak teringat lagu 'lagi best' perodua..agak2 korang la, mane lg best..hahaha..Tp jgn lupe ye bli brgn buatan tempatan.

Gamba yg kat bawah ni, kereta Hummer H2. Slamba badak je buat kete sgt besh ni jdk taxi. KD x penah lg naik kete ni, penah nampak org bawak ade la 2 3 kali. Sentuh sekali je, tu pun mase ade kompeni yg buat pameran.




Audi R8 siot~ Ape la agaknye yg bermain di pikiran pemandu taxi ni.. Yg ni nasib baek KD penah bawak..hahaha.. Terpaksa riak kejap. Tapi bawak dlm game je la.



Yang ni pon taxi kat Dubai jugak. BMW 745..Tapi yang ni biase je kat sana. Taxi plg BANYAK bersepah..Wadefish??! terasa nak menetes ayer mata KD.hu3..Kalau kat cni la, sape ade kete ni, mmg siap pakai driver lg, baju lak mesti yg pakai kot, ade tali leher bagai. hahaha



Dasat2..kereta kat bawah ni adalah Chrysler 300C..Sexceli, KD x tau pun kete ni..Ebendo, KD x tau, tp yang pasti kete ni mesti mahal. Sekali tgk bhgn bdn die tu mcm proton Saga plak.ekekeke



Agak2 la wei. Tak kan la Ferrari Enzo pun korang nak wat teksi, ke korang ni ade perarakan kereta berhias sempena 31 Ogos. Jgn la mcm ni wei, luluh taw hati KD.




Skali lg ilmu perkeretaan KD tercabar kerana KD x kenal kereta ni. Ni nama die Maybach 57. Ye ke mahal kete ni.ish~ huhuhu


Ni tahap SANGAT MELAMPAU dah ni. Lamborghini KD korang wat jdk taxi. Ni yang rase nak marah sgt ni. *ok kembali ke dunia nyata* mak aihhh nape la kete ni pun jdk teksi. Kalu teksi ni ade kat Melesia, KD x kire, KD nak naik jugak. berebut pon x kesah. Berbunuhan pun KD sanggup..*ok tu tipu je*



TO BE CONTINUED............

5 comments:

Fadzwan said...

mak aihh..biar betui ni..

KumbangDesa said...

kan3..mcm x nak caye je..tp dubai tu, pape pon bole jdk..dah kaya sgt..KD berterima kaseh sesgt kalau depa nak hulur sebijik 2 kete2 tu.

Syuxer said...

mesti mahal bayaran tambang tuh hehehe..jap je sampai hahahah

KumbangDesa said...

Seronok woo kalau dpt nek teksi2 ni..bayar lebih tigeposen pon xpe..hahaha

Famili Ceria said...

makaihh..kalau macam nie, aku pun sanggup jadi pemandu teksi...


Entri Menarik Di Sini:
1)Kebaikan Berpelukan
2)DVD Nur Kasih Free

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...